Siapa pulak si Moon nih?... Bulan?... kenapa bulan?... entahlah maybe aku tak terfikir name yg cool... so gune jelah name panggilan aku mase budak2 dulu... some of my friends still panggil name tu lagi... aku ade banyak name panggilan... yg lain tuh sangatlah berat hati aku nak ketengahkan... hehhehe...
apsal lak aku tetibe nak berblog nih... member aku Diana(name sebenar) yg punye idea... die suruh aku menulis... hasilnye keluarlah sesi pengenalan skema aku nih... dah dekat sebulan aku create account nih... baru nih nak post something...sebenarnye aku takde idea nak tulis ape... nak cerite pasal diri sendiri segan and aku rase takde mende yg menarik sgt pon pasal aku... org kate blog tempat meluahkan perasaan... aku plak jenis org yg suke pendam sampai lebam... so ape kejadahnye plak aku nak berblog2 nih... simple answer... why not?... mane tau bile dah start menulis aku tak tau nak berhenti pulak...huhuhu....
Teringat mase sekolah dulu aku memang suke menulis... org gi prep study aku menulis cerite... aku duk hostel dari form 1 sampai form 4... 4 tahun makan nasi kawah... ikan jaket masak 3 rase (u wish...).. hahahaha... so kalau dulu aku boleh menulis cerita beratus muka surat... kenape sekarang nak mengarang satu perenggan pon susah... jawabannya aku terpaksa cari balik kepingan-kepingan diri aku yg hilang... mungkin juga ia tak pernah hilang cuma tersembunyi...
So inilah pengembaraan si Moon... menjejak kembali sesuatu yg amat berharga dalam hidupnya... dan mungkin dalam pencarian ini dia akan menemui sesuatu yg baru... siapa tahu... esok adalah misteri... semalam adalah kenangan... hari ini hanya permulaan....

1 comments:

oh moon.... walau ape pon yg terjadi aku tetap menyokong si moon. hidup moon...!!!

About this blog

Jom Shout!


ShoutMix chat widget

Labels

Followers